Všeobecné podmienky rezervácie hotelov

Čo je zahrnuté v cene?
Všetky zariadenia sú uvedené v type izby, sú zahrnuté v cene izby. Ak chcete zobraziť zariadenia, stačí kliknúť na meno izby. Môžete zistiť, či má hotel v cene raňajky alebo čokoľvek iné, ako sú dane, sú zahrnuté pri nájdení kurzorom cez text v stĺpci „podmienky“. Tieto informácie budú tiež v potvrdzovacom e-maili a v sekcii Moja rezervácia.

Môžem vykonať rezerváciu bez kreditnej karty?
Platná kreditná karta je nutná pre zabezpečenie rezervácie v hoteli. Je však možné vykonať rezerváciu prostredníctvom niekoho iného, ak máte kartu s ich súhlasom. Ak je to váš prípad uveďte meno držiteľa karty, a že držiteľ povolil používať svoju karty, v kolónke „Poznámky“.

Ako spoznám, že je moja objednávka potvrdená?
Akonáhle ste dokončili proces rezervácie potvrdzovací stránka. Táto stránka zobrazuje všetky vaše výhrady údaje, vrátane čísla rezervácie a PIN kód, takže môžete získať prístup k on-line na potvrdenie „Moja rezervácia“. Tiež zašleme potvrdzovací e-mail so všetkými informácie o rezerváciách.

Môžem zrušiť alebo zmeniť svoju rezerváciu?
Áno, je to ľahké. Môžete zrušiť alebo zmeniť rezerváciu prostredníctvom nášho samoobslužného nástroje „Moja rezervácia“. Prosím, nezabudnite skontrolovať hoteli storno podmienky pred vykonaním akýchkoľvek zmien k rezervácii. Nevratná izby a ďalšie špeciálne ponuky môžu mať odlišné storno podmienky. Izba špecifické storno informácie sú obsiahnuté vedľa typu izby, v stĺpci „Podmienky“.

Aký je môj PIN kód a čo k tomu potrebujem ju?
Váš PIN kód je 4-miestne číslo na potvrdenie rezervácie, ktoré v kombinácii s vašou rezervačné číslo, môžete sa prihlásiť do „Moja rezervácia“. Na „Moja rezervácia“ si môžete prezrieť, zmeniť alebo zrušiť rezerváciu. Prosím, majte svoj PIN kód v tajnosti.

Kde nájdem telefónne číslo hotela a / alebo e-mailovú adresu?
Všetky hotelové údaje, vrátane telefónu a e-mailovej adresy, sú k dispozícii v on-line potvrdenie rezervácie, potvrdzovacom e-mailu a na Moja rezervácia.

Ako môžem zistiť, koľko stojí hotelová izba?
Po zadaní dátumu svojho pobytu, ceny zreteľne zobrazené vedľa dostupné typy izieb.

Som zadanie údaje o svojej kreditnej karte, kedy budem platiť?
Naša partnerská stránka booking.com si nikdy z vašej kreditnej karty peniaze nestiahne. Platba za pobyt je spracovaný v hoteli počas alebo po pobyte, pokiaľ nie je uvedené inak v „hoteli“, na opis izby za „podmienky“ a vo svojom potvrdení.

Treba hotel zálohu alebo platbu vopred?
Väčšina hotelov nevyžaduje zaplatenie zálohy vopred. Ak sa tak nájdete podrobnosti v „hoteli“ na hotelovej Booking.com stránku a vo vašom potvrdzovacom e-maili.

Máme deti, môžeme dostať prísteliek / detských lôžok v izbe?
Informácie týkajúce sa detí a prísteliek / detských lôžok je umiestnený v „hoteli“, prosím, vezmite do úvahy nasledujúce:
• zvýšené náklady, ak existe možnosť prístelky, tie nikdy nie sú zahrnuté v cene rezervácie.
• Počas on-line objednávky, prosím umiestniť žiadosť o prístelku / detskú postieľku do pripomienkového boxu.
• Ak ste už rezervovali izby, stačí kliknúť na odkaz uvedený v e-mailovom potvrdení a na Moje Rezervácia požiadať na prístelku.
• Odporúčame zavolať na hotel pred príchodom na zaistenie vašej požiadavky. Kontaktné informácie na hotel nájdete v potvrdzovacom e-maili.
Vždy sa môžete nás kontaktovať pre potvrdenie dostupnosti, než začnete bookovať hotel.